مجموعه تاپ شما را به خرید بهترین محصولات انواع کشمش و مویز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

واحد فروش کشمش پلویی طلایی

آنچه در این مقاله می خوانید...

روش تهیه کشمش پلویی مرغوبنمایندگی خرید کشمش پلویی طلایی

واحد فروش کشمش برادران حسینی پلویی طلایی، این محصول را با کیفیت عالی و مرغوب در اختیار مشتریان قرار می دهد. شما خریداران گرامی می توانید این محصول را با توجه به نیاز خود در حجم دلخواه، با قیمتی بسیار مناسب تهیه نمایید. جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید محصول می توانید، از طریق همین وب سایت مراجعه کرده و به مشخصات آن به راحتی دسترسی پیدا کنید همچنین می توانید با شماره تلفن های زیر با ما تماس بگیرید.

واحد فروش کشمش پلویی طلایی

روش تهیه کشمش پلویی مرغوب

روش تهیه کشمش پلویی مرغوب انگور خشک شده، کشمش نام دارد که در تنوع بسیار زیادی به فروش می رسد به طور کلی کشمش به چند دوکلای معروف است سته کشمش سبز، طلایی، قهوه‌ای و کشمش سیاه نامگذاری شود. کشمش سبز که معمولا برای آجیل مصرف می‌شود کشمش پاک شده  قهوه‌ای و طلایی به کشمش پلویی معروف است و کشمش سیاه مویز نام دارد.
برای اینکه انگور تبدیل به کشمش پلویی مرغوب شود  به دو روش صنعتی و سنتی انجام می شود. بهترین و مفید ترین گزینه برای برای تولید کشمش در هوای آزاد و در معرض نور و سایه می باشد.
پس از اینکه انگور چیده و تمیز شد معمولاً در نور آفتاب یا به صورت سایه خشک می‌شود که معمولاً رنگ آن قهوه‌ای است و طعم و کیفیت بسیار بالایی دارند در سایه خشک می شود رنگ آن سبز باقی می‌ماند.
بهترین روش خشک کردن انگور در آفتاب و سایه است که کشمش تمیز و سالم است و هیچ گونه مواد افزودنی ندارد و معمولاً خوشه های انگور را به تن آب گرم می‌زنند و ۱۵ تا ۲۰ روز طول میکشد تا به طور کامل انگور خشک شود و نباید بدون گرد و غبار و آلودگی های محیط شود.
بعد از گذشته یک هفته که قسمت بالای انگور خشک می شود باید آن را جابجا کرد تا نور آفتاب به سایر قسمت‌های آن نفوذ کند روش خشک کردن در سایه همین گونه است اما مدت زمان خشک شدن آن دو الی سه ماه طول می کشد.
دسته دیگر از کشمش ها معمولا با روش تیزابی خشک می گردد یعنی انگور آغشته به تیزاب می گردد و سپس خشک می شود که معمولا رنگ آن قهوه ای مایل به قرمز است.یکی دیگر از روش های تهیه کشمش پلویی مخلوط تیزاب و گوگرد است.

نمایندگی خرید کشمش پلویی طلایی

نمایندگی خرید کشمش پلویی طلایی نمایندگی خرید کشمش پلویی طلایی، این محصول را با قیمت های بسیار متنوعی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. قیمت کشمش با توجه به نوع کشمش، حجم آن همچنین نوع خرید تغییر می‌کند و شما با توجه به نیاز خود می توانید این محصول را خریداری کنید.

مجید امیری
من در حوزه کشمش مشغول به کار هستم

مجموعه تاپ شما را به خرید بهترین محصولات انواع کشمش و مویز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *