مجموعه تاپ شما را به خرید بهترین محصولات انواع کشمش و مویز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی خرید مویز پلویی آفتابی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ترکیبات موجود در مویز پلوییقیمت فروش مویز پلویی آفتابی

خرید مویز پلویی آفتابی را از نمایندگی اصلی انجام دهید. به این طریق، فرآورده ‌ای کاملاً ارگانیک و با کیفیت را تهیه خواهید نمود. از جانب دیگر، راحت از این شعبه می توانید قیمت فروش مویز را هم به دست آورید.

گفتنی است که چنین ماده خوراکی مقوی به صورت عمده از جانب فروشنده عرضه می گردد که توام با نرخ های پایین تر است. برای تهیه هم راحت از طریق آنلاین می شود اقدام کنید.نمایندگی خرید مویز پلویی آفتابی

ترکیبات موجود در مویز پلویی

ترکیبات موجود در مویز پلویی مویز، نوعی کشمش به شمار می رود که به مانند سایر فرآورده های مشابه، پس از خشک شدن دانه های انگور به دست می آید. بیشتر از نوع انگور شاهانی که رنگ سیاه و تیره ای دارد، در این عرصه استفاده می کنند. اما می دانید ترکیبات موجود در مویز پلویی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

باید بگوییم که در هر صد گرم از چنین کشمشی ۲۸۳ کیلوکالری وجود داشته و در همین حال شامل موادی همچون پروتئین، کربوهیدرات، چربی، فیبر و قند نیز می باشد. از طرفی از جمله ترکیبات مویز پلویی ویتامین های متنوع هستند که می شود به A ،D ،C ،K ،E خانواده B اشاره کرد.

همینطور املاح معدنی زیادی دارد که شامل آهن، کلسیم، پتاسیم، فسفر و … می باشد. همین مواد باعث شده اند تا این محصول فرآورده ای مقوی باشد که برای درمان و جلوگیری از امراض متفاوت خوردن آن مفید واقع می گردد.

برای مثال، جهت تصفیه خون، تقویت قلب، کاهش وزن، از بین بردن سلول های سرطانی و سایر موارد دیگر ارزش بالایی دارد. باید بگوییم که مویز نوع با کیفیت را به همراه پلو می شود به سادگی پخت و میل نمود و از خواص متعدد آن بهره مند گردید.

قیمت فروش مویز پلویی آفتابی

قیمت فروش مویز پلویی آفتابی از قیمت فروش مویز پلویی آفتابی مطلع هستید؟ این فرآورده را بر اساس دلایل خاص، با نرخ های گوناگونی ارائه می دهند. برای روشن شدن بهتر موضوع، ما به چند عامل اصلی ارزش گذاری در ذیل اشاره می کنیم:

  • کیفیت محصول بسیار مهم است و فرآورده مرغوب، کاملاً ارگانیک می باشد.
  • عدم استفاده از مواد شیمیایی و سالم بودن یکی دیگر از عوامل موثر است.
  • تمیزی دیگر مسئله ای می باشد که بر روی قیمت های تاثیر گذار است.
  • نوع بسته بندی اصولاً با قیمت بالاتری از فله ای ارائه می شود.
  • مویز بدون هسته ارزش بیشتری دارد.

این را هم فراموش نبا‌ید نمود که نوع عرضه کالا هم تعیین کننده اصلی قیمت ها است. مثلاً اگر خریدار به صورت عمده چنین ماده خوراکی را تهیه کند، می تواند با نرخ های پایین تری مویز را به دست آورد.

مجید امیری
من در حوزه کشمش مشغول به کار هستم

مجموعه تاپ شما را به خرید بهترین محصولات انواع کشمش و مویز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *