مجموعه تاپ شما را به خرید بهترین محصولات انواع کشمش و مویز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز پخش کشمش سبز کاشمر

آنچه در این مقاله می خوانید...

ارزش غذایی ۱۰۰ گرم کشمش سبزعرضه کننده کشمش سبز کاشمر

در نتیجه فرآیند خشک کردن انگور محصولی به نام کشمش به دست می آید که سرشار از مواد مغذی می باشد. این محصول در اندازه ها و رنگ های مختلف در بازار وجود دارد. مرکز پخش کشمش سبز کاشمر اقدام به عرضه این محصول با کیفیت و قیمت مناسب نموده است. آیا اطلاع دارید که چگونه می توان جهت خرید این کشمش برادران حسینی با مرکز بخش آن تماس برقرار کرد؟

مرکز پخش کشمش سبز کاشمر

ارزش غذایی ۱۰۰ گرم کشمش سبز

ارزش غذایی 100 گرم کشمش سبز

ارزش غذایی کشمش بسیار بالا است. مقدار مواد مغذی موجود در کشمش ها با توجه به نوع و گونه انگوری که کشمش از آن به دست می آید تا حدودی متغیر است اما همه این مقادیر در دامنه محدودی در نوسان هستند.

میزان درشت مغذی ها و ریز مغذی های موجود در ۱۰۰ گرم کشمش پاک شده سبز به قرار زیر است :

این محصول دارای میزان بالایی کالری معادل ۲۹۶ کیلو کالری می باشد که علت آن به میزان قند موجود در این محصول بر می گردد. میزان پروتئین کشمش سبز پایین بوده و چیزی در حدود ۲٫۵۲ گرم در هر ۱۰۰ گرم کشمش است.

کربوهیدرات ها که قند ها بخشی از آن هستند ۷۸٫۴۷ گرم را به خود اختصاص داده اند که رقم قابل توجهی می باشد. میزان چربی در این محصول بسیار ناچیز بوده و چیزی برابر ۰٫۵۴ گرم است که رقم بسیار ناچیزی است.

ریز مغذی های موجود در کشمش سبز به دو دسته ویتامین ها و مواد معدنی دسته بندی می شوند که مقدار برخی از آنها در ۱۰۰ گرم از این محصول به قرار زیر است :

در این محصول میزان ویتامین های A، D و E بسیار ناچیز است اما مقدار ویتامین C زیاد و حدودا ۵٫۴۰ میلی گرم می باشد. ویتامین های خانواده B  در این میوه خشک زیاد است که از جمله آنها می توان به تیامین، ریبوفلاوین و نیاسین  با مقادیر ۰٫۱۱، ۰٫۱۸، ۱٫۱۱ میلی گرم اشاره کرد.

همچنین از عناصر معدنی موجود در ۱۰۰ گرم از این محصول می توان به کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر و سدیم با مقادیر ۲۸، ۲٫۵۹، ۳۰، ۷۵ و ۲۸ میلی گرم اشاره نمود.

عرضه کننده کشمش سبز کاشمر

عرضه کننده کشمش سبز کاشمر

فروشگاه های عرضه کننده انواع محصولات خشکباری و کسانی که در زمینه صادرات این گونه محصولات کشاورزی به کشورهای همسایه به ویژه عراق و یا کشورهای حوزه خلیج فارس فعالیت دارند می توانند از کشمش سبز کاشمر به عنوان یک محصول مرغوب و با کیفیت جهت عرضه به مشتریان خود استفاده نمایند.

برای خرید این محصول می توانید با عرضه کننده کشمش کاشمر تماس برقرار نموده و ضمن اطلاع از قیمت روز این کشمش نسبت به سفارش آن به مقدار مورد نظر اقدام ‌کنید.

سفارشات خریداران در کوتاه ترین زمان ممکن به آدرس آنها در هر نقطه از ایران که مد نظر داشته باشند ارسال خواهد شد. همچنین کسانی که به صورت عمده اقدام به سفارش این محصول در تناژ بالا می نمایند می توانند آن را با قیمت ارزان تر از عرضه کننده آن دریافت کنند.

مجید امیری
من در حوزه کشمش مشغول به کار هستم

مجموعه تاپ شما را به خرید بهترین محصولات انواع کشمش و مویز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *