مجموعه تاپ شما را به خرید بهترین محصولات انواع کشمش و مویز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید کشمش آفتابی عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

ارزش تغذیه ای موجود در کشمشعرضه کننده کشمش آفتابی عمده

کشمش آفتابی یکی از محصولات صادراتی ارزشمند کشورمان است که تولیدی های مختلفی آن را در درجه کیفیت های متفاوت عرضه می کنند.

برای خرید کشمش آفتابی عمده می توانید از طریق مرکز خرید آن اقدام کنید، بدین منظور فرصتی فراهم کردیم تا برای خرید راحت و مستقیم این کشمش از طریق همین سایت اقدام کنید.

مرکز خرید کشمش آفتابی عمده

ارزش تغذیه ای موجود در کشمش

ارزش تغذیه ای موجود در کشمش کشمش خشک شده میوه انگور است که متناسب با نوع انگوری که به کار برده شده است انواع مختلفی دارد. علاوه بر این نحوه خشک کردن انگور در نهایت کشمش های مختلفی به ما می دهد که کشمش آفتابی نمونه ای از آن می باشد.

به منظور بررسی دقیق میزان ارزش  تغذیه ای کشمش می توان مواد تشکیل دهنده در ۱۰۰ گرم کشمش را به سه گروه زیر تقسیم کرد:

  • مواد معدنی: مواد معدنی موجود در ۱۰۰ گرم کشمش به ترتیب زیاد به کم شامل: پتاسیم، فسفر، منیزیم،سدیم، کلسیم، آهن، سلنیم، مس، منگنز و روی می شود.
  • ویتامین: ویتامین های موجود در ۱۰۰ گرم کشمش به ترتیب زیاد به کم شامل: ویتامین c، فولات یا b9، نیاسین یا B3، ویتامین B6 و ریبو فلاوین یا B2 و تیامین می شود
  • سایر موارد: مواد تشکیل دهنده دیگر موجود در رب کشمش شامل کربوهیدارات، آب،  فیبر پروتئین و چربی می باشد.

همان طور که اشاره شد، کشمش از جم پتاسیم بالایی نسبت به دیگر مواد برخوردار است و پتاسیم در بدن به بهبود جریان خون در رگ و رفع گرفتگی ها کمک می کند.

اگر دقت کرده باشید متوجه شدید که میزان قند در کشمش صفر بوده است به همین دلیل مصرف آن برای افرادی که دارای دیابت هستند به دلیل داشتن قند طبیعی که نیاز بدن است به عنوان جایگزینی برای قند توصیه می شود.

تک تک موارد نام برده شده از نیازهای ضروری بدن هستند که برای سلامت جسمی به آن ها نیاز دارد و کمبود هر کدام می تواند زمینه ساز مشکلات بسیاری شود. همان طور که مطالعه کردید کشمش طیف وسیعی از این مواد را درون خود دارد و به عبارتی از ارزش غذایی بالایی برخوردار است.

به همین دلیل قرار دادن آن در سبد غذایی خود بسیار توصیه می شود.

عرضه کننده کشمش آفتابی عمده

عرضه کننده کشمش آفتابی عمده مناطق مختلفی در کشورمان در حال تولید و عرضه کشمش آفتابی می باشند و بازار پر رونقی را به خود اختصاص داده است. از جمله فاکتورهایی که می توان برای ارزیابی عرضه کننده معتبر در نظر گرفت میزان سابقه فعالیت، کیفیت محصول و نحوه برخورد حرفه ای با مشتریان می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر  و ارتباط مستقیم با عرضه کننده کشمش آفتابی صادراتی و درجه یک در بسته بندی های اصولی و بهداشتی می توانید از طریق همین سایت اقدام کنید.

مجید امیری
من در حوزه کشمش مشغول به کار هستم

مجموعه تاپ شما را به خرید بهترین محصولات انواع کشمش و مویز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *