مجموعه تاپ شما را به خرید بهترین محصولات انواع کشمش و مویز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشگاه عرضه کشمش پلویی درجه یک

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاهش جوش صورت با خوردن کشمشبازار صادرات کشمش پلویی درجه یک

فروشگاه عرضه کشمش پلویی درجه یک در استان کرمان و خراسان جنوبی بیش از 30 سال است که اقدام به تهیه و توزیع بهترین کشمش نموده است. این مجموعه، از مرغوب ترین و شیرین ترین انگور های شمال شرق کشور بهره گرفته و با کمک نیروی انسانی مجرب و مجهز ترین امکانات کشمش اعلا تولید میکند. این واحد محصولات خود را به سراسر کشور و همچنین بعضی از کشور های دیگر صادر می‌کند.

فروشگاه عرضه کشمش پلویی درجه یک

کاهش جوش صورت با خوردن کشمش

کاهش جوش صورت با خوردن کشمش شاید جالب باشد که بدانید با خوردن کشمش، میتوانید پوستی صاف و بدون جوش داشته باشید. همانطور که می‌دانید کشمش از انگور تولید می‌شود، از آن جا که انگور سرشار از ویتامین ای و ب بوده لذا فرآورده آن یعنی کشمش هم دارای این ویتامین ها است. پزشکان ویتامین ای را به عنوان ویتامین جوانی می‌شناسند، زیرا باعث افزایش تولید کلاژن در پوست و در نتیجه از ایجاد چین و چروک و آکنه و جوش جلوگیری میکند.

مصرف کشمش باعث حذف آسیب های رادیکال آزاد ناشی از آفتاب شده و از پوست در برابر اثرات اشعه فرابنفش خورشید محافظت می‌کند. این محصول سرشار از مواد حاوی آنتی اکسیدان می‌باشد. ویتامین آ و آهن از جمله این مواد هستند. آنتی اکسیدان ها از غشای سلولی محافظت کرده و باعث شفافیت پوست میشوند. سدیم و پتاسیم موجود در آن سبب کنترل کلسترول خون شده و بدن را از مشکلات کبد چرب در امان نگه میدارد. لازم به یادآوری است که بدانید علت بسیاری از مشکلات پوستی اعم از جوش و لک، ناشی از کبد چرب است. کشمش غنی از فیبر بوده در نتیجه خاصیت ملین دارد. این ماده باعث تسهیل در کارکرد روده و سیستم گوارشی شده و موجب هضم راحت غذا می‌شود. این امر باعث حفاظت از پوست در برابر ترشحات معده می‌شود.

اگر میخواهید شما هم پوستی شفاف و زیبایی داشته باشید، از همین امروز مصرف کشمش را آغاز کنید.

بازار صادرات کشمش پلویی درجه یک

بازار صادرات کشمش پلویی درجه یک ایران یکی از معدود کشور هایی است که به صادرات کشمش پلویی پرداخته است.

کیفیت و طعم عالی این محصول، باعث شده است که علاوه بر خریداران داخلی، بسیاری از کشور های دیگر نیز خواهان آن باشند. بیش از 17 سال است که کشور هایی از جمله تایلند، ترکیه، عراق و افغانستان متقاضی این محصول هستند. هر سال بالغ بر 30 هزار تن کشمش پلویی به این کشور ها صادر میشود و از این رو باعث رونق اقتصادی و افزایش کارآفرینی شده است. همچنین صادرات کشمش موجب ایجاد درآمد مالیاتی، کاهش قیمت در داخل و بهبود تراز پرداخت شده است.

مجید امیری
من در حوزه کشمش مشغول به کار هستم

مجموعه تاپ شما را به خرید بهترین محصولات انواع کشمش و مویز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *