مجموعه تاپ شما را به خرید بهترین محصولات انواع کشمش و مویز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده بزرگ کشمش آفتابی ملایر

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزایای استفاده از کشمش برای سلامتیبازار صادرات کشمش آفتابی ملایر

فروشنده بزرگ کشمش آفتابی ملایر در تهران و شهرستان ها دایر است و به مشتریان خدمات ارائه می دهد. خدمات به صورت اینترنتی برای کسانی که فاصله ی زیادی تا مراکز فروش دارند و همچنین وقت لازم و هزینه ی کافی برای رفتن به این مراکز را ندارند مناسب است. این فروشنده ها از طرف کارخانه مجوز فعالیت دارند و به نرخ درب کارخانه محصولات را به صورت عمده ای و یا جزئی ارائه می دهند. 

فروشنده بزرگ کشمش آفتابی ملایر

مزایای استفاده از کشمش برای سلامتی

مزایای استفاده از کشمش برای سلامتی مزایای استفاده از کشمش برای سلامتی انسان بسیار زیاد  است از این رو سفارش به استفاده از آن به صورت تکی و یا در ترکیب با مواد دیگر شده است. کشمش چندین نوع می باشد که با توجه به نوع و کیفیت آن موارد استفاده هم فرق می کند. کشمش پلویی که درشت تر است و رنگ آن قهوه ای می باشد  و برای استفاده بر روی برنج  مناسب است و همین طور کشمش سبز رنگ که مخصوص استفاده در آجیل می باشد و به عنوان  خشکبار مورد استفاده قرار می گیرد. 

کشمش برای افرادی که دارای کلسترول و همچنین دیابت هستند مفید است این محصول دارای آنتی اکسیدان زیادی است که برای افرادی که بیمار سلطان دارند و همچنین دچار بیماری های قلبی و عروقی می باشند مفید است. افراد کم خون و افرادی که می خواهند رژیم غذایی بگیرند و همچنین افرادی که دچار سردی مزاج می باشند می توانند کشمش استفاده کنند. 

بازار صادرات کشمش آفتابی ملایر

بازار صادرات کشمش آفتابی ملایر بازار صادرات کشمش آفتابی ملایر رو به گسترش است و کشورهای زیادی هستند مانند همسایگان و کشورهای اروپایی و آسیای صغیر که تقاضای صادرات این محصول را دارند. کیفیت بالا و قیمت پایین از جمله مواردی است که باعث جذب مشتری می شود. صادرات به کمک شرکت های بازرگانی انجام می پذیرد این شرکت ها انواع محصولاتی را که در داخل ایران تولید می شود را به خارج از کشور صادر و برعکس محصولاتی را که در دیگر کشورها تولید می شوند را به داخل ایران وارد می کنند. 

طریقه ی درست کردن کشمش به این شکل است که در مرحله ی اول انگور را از درختان می چینند و بعد از جدا کردن دانه های آن و شست و شو و گند زدایی آن ها را روی ملاحفه و یا پارچه در داخل آفتاب پهن می کنند. به مرور این انگورها آب خود را از دست می دهند و تبدیل به کشمش می شوند. کشمش ملایر به خاطر کیفیت بالا و قیمت پایین مشتریان زیادی را هم از داخل ایران و هم در خارج از کشور جذب کرده است. 

سالانه با صادرات این محصولات ارز زیادی وارد کشور می شود. 

مجید امیری
من در حوزه کشمش مشغول به کار هستم

مجموعه تاپ شما را به خرید بهترین محصولات انواع کشمش و مویز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *