مجموعه تاپ شما را به خرید بهترین محصولات انواع کشمش و مویز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت فروش مویز صادراتی ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویتامین های موجود در مویزعرضه کننده مویز صادراتی ارزان

مویز یا کشمش سیاه یکی از مغذی ترین انواع خشکبار است. این نوع کشمش از خشک کردن دانه های سیاه انگور به دست می آید‌. مویز تمام خواص انگور سیاه را دارد. این محصول دارای دو نمونه ، مویز با هسته وبی هسته است.‌ مویز خواص زیادی دارد. شرکت هایی که این محصول را تولید می کنند جزء شرکت های برتر کشور هستند و توان تولید بالای این محصول را دارند. شرکت فروش مویز صادراتی ارزان می تواند این محصول را برای صادرات نیز آماده کند.

شرکت فروش مویز صادراتی ارزان

ویتامین های موجود در مویز

ویتامین های موجود در مویز مویز در اثر خشک شدن خواصش را از دست نمی دهد بلکه این خواص چند برابر شده و بمب انرژی در هر یک از دانه های این خشکبار یافت می شود.‌ ویتامین های موجود در مویز عبارتند از : A,E,وB است. که برای بدن بسیار ضروری و لازم است. مویز دارای پتاسیم، فسفر و کلسیم فراوان است. اسید های چرب امگا۳ و امگا۶ جزء گزینه های برتر این دانه است. بهترین و و پر طرفدارترین نوع آن مویز گوشتی و بی دانه است.

رنگ سیاه و قرمز مویز به خاطر وجود دو ماده ارزشمند به نام های آنتو سیانین و پلی فنولیک است. که هم در جلو گیری از سرطان کاربرد دارد و هم باعث درمان بیماری آلزایمر می شود. ترکیبات موجود  مثل انواع ویتامین ها و ریز مغذی ها در آن باعث جلوگیری از گرفتگی رگها شده و رگها را باز می کند. خوردن مویز باعث می شود غلظت خون پایین بیاید.

مویز در اثر خشک شدن ویتامین B خود را از دست داده ولی ویتامین C آن چند برابر شده و این دانه برای افراد میگرنی بسیار مفید است. ویتامین های مویز می تواند کمک شایانی به سلامتی بدن در مقابله با بیماری ها داشته باشد. 

عرضه کننده مویز صادراتی ارزان

عرضه کننده مویز صادراتی ارزان در بازارهای ایران عرضه کننده مویز صادراتی ارزان  در بسیاری از شعب و مراکز مختلف  با تهیه و تولید و عرضه این محصول در بین  عرضه کنندگان،  فروش بیشتری را نسبت به دیگر رقبا دارد  و این به خاطر نوع کیفیت و همچنین ارزان بودن مویز صادراتی تولید شده در این مراکز است.

این نوع محصولات طرفداران زیادی در داخل و خارج از کشور دارد. برای صادرات این محصول باید کیفیت آن در رتبه A باشد و بدون ضایعات و همچنین خوش طعم بودن آن می تواند در این مورد کار ساز باشدایران با داشتن مزارع و باغات انگور می تواند در زمینه تولید انواع کشمش رکورد دار دنیا باشد. تولیدات داخلی می تواند در بازار های جهانی معرفی شده و استقبال زیادی به خاطر کیفیت بالای این تولیدات از آن می شود. 

مجید امیری
من در حوزه کشمش مشغول به کار هستم

مجموعه تاپ شما را به خرید بهترین محصولات انواع کشمش و مویز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *