مجموعه تاپ شما را به خرید بهترین محصولات انواع کشمش و مویز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ارائه بهترین کشمش سبز اعلا

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص ضد باکتری کشمش سبزشرکت فروش کشمش سبز اعلا

کشمش سبز اعلا یکی از ارقام کشمش است که به دلیل خشک شدن در سایه و به صورت طبیعی از خواص بسیار زیاد و طعم خوشمزه ای برخوردار بوده و به نوعی تنقلات سالم و بهداشتی محسوب می شود، ارائه بهترین کشمش در مرکز فروش ما در کیفیت اعلا و نرخ مناسبی انجام می شود که به دلیل ارگانیک بودن بیشترین خریداران را به خود اختصاص داده است.

ارائه بهترین کشمش سبز اعلا

خواص ضد باکتری کشمش سبز

خواص ضد باکتری کشمش سبز خواص ضد باکتری کشمش بسیار زیاد است چون دارای فنول بوده و خاصیت ضد باکتریایی، آنتی اکسیدانی و ضد میکروبی دارد. همچنین آرژنین و آنتی کسیدان موجود در آن باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و در نتیجه از بروز بیماری های عفونی و باکتریایی پیشگیری می شود.

علاوه بر آن کشمش سرشار از ماده بور و کلسیم بوده و تقویت کننده استخوان و پیشگیری کننده از پوکی استخوان می باشد. پلی فنول موجود در آن نیز برای بیماری چشم مانند آب مروارید و دژنراسیون ماکولای مفید است و اسید اولئیک آن نیز دندان را از تجمع باکتری ها، شکنندگی و پوسیدگی محافظت می کند.

فنل اکسیدان کاتشین کاهنده سرطان روده بزرگ بوده و فیبرهای آن برطرف کننده کلسترول و صفرای بدن است و سلامت قلب و عروق را تضمین می کند. کشمش از ۷۰ درصد فروکتوز برخوردار است و به دلیل داشتن آهن انتقال دهنده اکسیژن به بدن و تولید کننده هموگلوبین خون می باشد و همچنین به دلیل داشتن اسیدتارتاریک و فیبر برای دستگاه گوارش مفید است.

شرکت فروش کشمش سبز اعلا

شرکت فروش کشمش سبز اعلا شرکت ما در کار فروش کشمش سبز در بهترین کیفیت ممتاز است و این میوه خشک ارگانیک را در قیمت های مناسب و بدون واسطه ارائه می کند و همچنین این کشمش خریداران زیادی دارد چون در سایه کاملا بهداشتی و بدون افزودنی های مضر خشک می شود و سرشار از خاصیت می باشد.

کشمش سبز به صورت خام میل می شود یا در انواع غذاها مانند کیک، شیرینی، پلو، آجیل، بستنی، شکلات، کلوچه، بیسکویت، دسرها و … بکار می رود. همچنین به دلیل انرژی بالایی که دارد برای ورزشکاران و دانش آموزانی که فعالیت ذهنی بالایی هستند مناسب است و بعد از خرید باید آن را در جای خشک و خنک نگهداری نمود در این صورت تا شش ماه یا بیشتر ماندگاری دارد.

کشمش سبز یکی از بهترین ارقام است چون بدور از آفتاب و بدون مواد افزودنی مضر تولید می شود به همین دلیل خواص ماندگارتر و بیشتری دارد. همچنین به دلیل اینکه در اتاق تاریک و در سایه خشک می شود مدت زمان بیشتری طول می کشد تا خشک شود و به نوعی ارگانیک نیز می باشد.

مجید امیری
من در حوزه کشمش مشغول به کار هستم

مجموعه تاپ شما را به خرید بهترین محصولات انواع کشمش و مویز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *